جیمی نت جیمی نت دانلود رایگان برنامه انتی ویروس موبایل گارد حرفه ای
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن

دانلود رایگان برنامه انتی ویروس موبایل گارد حرفه ای

دانلود رایگان انتی ویروس برای موبایل.دانلود رایگان انتی ویروس موبایل گارد حرفه ای.دانلود برنامه پولی انتی ویروس موبایل به صورت رایگان.دانلود انتی ویروس قوی به صورت رایگان.دانلود رایگان نرم افزار انتی ویروس برای موبایل.دانلود رایگان انتی ویروس اندروید.دانلود انتی ویروس 2015 برای اندروید.دانلود انتی ویروس جدید برای اندروید apk.antivirus




تامین امنیت در دنیای اندروید به واسطه حجم عظیم اپلیکیشن هایی که روزانه برای آن تولید می شوند کاری سخت اما ضروری است که تنها با نصب کردن نرم افزار های امنیتی قدرتمند می توان از پس آن برآمد . بدین منظور شرکت های مطرح ساخت نرم افزار های امنیتی نسخه های تحت اندروید از محصولات خود را به بازار ارایه کرده اند تا به این نیاز کاربران پاسخ دهند اما به دلیل ماهیت آنتی ویروس ها که نیاز به بروزرسانی های مستمر دارند امکان استفاده از نسخه های کرک شده آنها عملا وجود نداشته و تنها راه ممکن خرید نسخه های لایسنس دار آنها با قیمت های گزاف می باشد.
اگر شما نیز به امنیت خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم نرم افزار ایرانی MobileGuard را که با قدرت گرفتن از بانک ویروس های دو نرم افزار مطرح دکتر وب و بیت دیفندر توانایی نابود سازی هر گونه ویروسی را دارد ، از دست ندهید . این اپلیکیشن یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی است که حذف کردن ویروس ها تنها قسمتی از امکانات بیشمارش محسوب می شود . شناسایی برنامه های تبلیغاتی مخرب ، فیلتر کردن تماس ها برای جلوگیری از شماره های ناخواسته ، گرفتن بک آپ از اطلاعات و مدیریت برنامه های درحال اجرا از جمله این قابلیت ها می باشند.

 

 

لینک دانلود : دانلود

رمزفایل : www.fc3.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط admin
آخرین مطالب